24 Δεκ 2014

ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ



Αρχιερατικός εσπερινός τελέσθηκε στον Καθεδρικό ναό του Αγίου Πέτρου επισκόπου και πολιούχο Άργους, επί της εορτής των Χριστουγέννων.
Στον πανηγυρικό εσπερινό χοροστάτησε ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος, ο οποίος κήρυξε και τον θείο λόγο, παρόντος όλου του κλήρου της επαρχίας Άργους.
Στον κατάμεστο από πιστούς ναό παραβρέθηκαν ο Θεματικός αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος Β. Σιδέρης ,ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Άργους Δ. Κραυάμης και ο αντιδήμαρχος Π. Παπαιωάννου.


http://www.romfea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μονοήμερη εκδρομή σε Ιερές Μονές της Κυνουρίας

Η Ενορία μας διοργανώνει ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στις 2 Ιουλίου 2026 ημέρα Πέμπτη. Στη γειτονιά μας, στη Κυνουρία δυο ιστορικά μονασ...