1 Ιαν 2015

ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΚΡΑΣΙ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ....

                     https://www.youtube.com/watch?v=t2ZxxX1rBD8
Άγιος Βασίλης έρχεται 'πο πισ' απ' το Καμάρι,
Βαστάει μυτζήθρες και τυριά, βαστάει κι ένα κυνάρι.

Βάλτε μας κρασί να πιούμε και του χρόνου να σας πούμε,
Και του χρόνου να σας πούμε, βάλτε μας κρασί να πιούμε.

Αν έχεις κόρη έμμορφη, βαλ' την μεσ' το ζυμπίλι,
Και κρέμασέ την αψηλά να μην τη φάν' οι ψύλλοι.
Βάλτε μας κρασί…

Εμείς εδώ δεν ήρθαμε να φάμε και να πιούμε,
Μον' έχεις κόρην έμμομρφη κι ήρθαμε να τη δούμε.
Βάλτε μας κρασί…


Σ' αυτό το σπίτι που 'ρθαμε τα ράφια είν' ασημένια,
Του χρόνου σαν και σήμερα να 'ναι μαλαματένια.
Βάλτε μας κρασί….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μονοήμερη εκδρομή σε Ιερές Μονές της Κυνουρίας

Η Ενορία μας διοργανώνει ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στις 2 Ιουλίου 2026 ημέρα Πέμπτη. Στη γειτονιά μας, στη Κυνουρία δυο ιστορικά μονασ...