6 Ιαν 2017

ΤΑ ΘΕΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ



Στην πρωτεύουσα της Αργολίδας το Ναύπλιο τελέσθηκε με κάθε λαμπρότητα η εορτή των Αγίων Θεοφανίων στο λιμάνι της πόλης, Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017..  Το πρωί στο Μητροπολιτικό Ναό του Άγιου Γεωργίου παρόντων των στρατιωτικών και πολιτικών αρχών του τόπου, έγινε ο μεγάλος αγιασμός. Στο λιμάνι της πόλης ακολούθησε η κατάδυση του Τιμίου Σταυρού, ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που έπεσαν για να πιάσουν τον Σταυρό . Την τελετή της κατάδυσης του Σταυρού τέλεσε ο Μητροπολίτης Αργολίδος Νεκτάριος. 




Tην ακολουθία των Θεοφανίων παρακολούθησαν οι βουλευτές Αργολίδος Ιωάννης Μανιάτης, Ιωάννης Ανδριανός και Ιωάννης Γκιόλας, ο δήμαρχος Ναυπλίου Δημήτριος Κωστούρος, ο αντιπεριφερειάρχης Αργολίδος Αναστάσιος Χειβιδόπουλος Β.Σιδέρης  και πλήθος κόσμου.
















-- 

STUDIO B&G ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΟΥΓΙΩΤΗΣ - Γ.ΡΑΣΣΙΑΣ

http://argolikospoimin.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Μονοήμερη εκδρομή σε Ιερές Μονές της Κυνουρίας

Η Ενορία μας διοργανώνει ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στις 2 Ιουλίου 2026 ημέρα Πέμπτη. Στη γειτονιά μας, στη Κυνουρία δυο ιστορικά μονασ...