Απόψε στις 9:00 μ.μ στον Ιερό Ναό του Τιμίου Προδρόμου Κιβερίου θα τελεσθεί ιερά αγρυπνία επ' ευκαιρία της Αποδόσεως της μεγάλης εορτής του Πάσχα.

Εκ του Ιερού Ναού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου