
Την Τρίτη 17 Δεκεμβρίου στις 5:00 το απόγευμα στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου θα τελεσθεί το μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα: "Διέλθωμεν δη έως Βηθλεέμ"
Η Ενορία μας διοργανώνει ημερήσια προσκυνηματική εκδρομή στις 2 Ιουλίου 2026 ημέρα Πέμπτη. Στη γειτονιά μας, στη Κυνουρία δυο ιστορικά μονασ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου