
Με την ευκαιρία της εορτής των Χριστουγέννων, την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019 στις 8:30 το βράδυ στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Κιβερίου θα τελεσθεί ιερά αγρυπνία.
Θα ψαλλούν ο Όρθρος, οι Μεγάλες Βασιλικές (προς τον βασιλέα Χριστό) Ώρες των Χριστουγέννων, ο Εσπερινός της εορτής των Χριστουγέννων, όπως ορίζει το τυπικό της Εκκλησίας, μετά της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου.
Δίνεται η ευκαιρία στους εργαζομένους αδελφούς μας να συμμετέχουν στις ξεχωριστές ακολουθίες αυτές , αλλά και σε όλους τους φιλακόλουθους αδελφούς που επιθυμούν να προσευχηθούν και να ετοιμαστούν για την μητρόπολη των εορτών.
Καλά Χριστούγεννα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου